Thursday, July 7, 2011

Nak Hadiah Dari SyahRidzeah

Assalamualaikum. Sekali lagi aku gagahkan diri untuk join giveaway pula. Hahaha. Kenapa aku aktif semacam pula dengan blog hari ni? Mungkin aku cuti hari ni punya pasal kot. Kalau tiap-tiap hari macam ni pun boleh. Macam seronok je. Tak perlu fikir kerja yang menyemakkan kepala tu je. Aman sikit hidup aku. Wah, suka-suka aku je. Nanti tak ada duit, nangis tak berlagu kau, zahirah baru tahu. Siapa nak jawab? Aku laaaaaa~ Haha. Abaikan. Giveaway dari SyahRidzeah.



Sila tekan sini untuk ke giveaway beliau.



Aku tak tau nak tag sesiapa. Kalau korang rasa berminat, sila-sila la rajinkan diri join giveaway ni. Tak rugi pun join. Tak guna duit. Tenaga korang pun tak hilang. Hanya tekan-tekan keyboard tu je haaaa.. Kan senang? Hahaha :D



Byebye.



Pesanan dari penaja : Esok kerja. Malasnya~ :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...