Saturday, July 16, 2011

Pagi~! :D

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hehe. Awal betul bangun. Haiyoo.. Mentang-mentang hari ni kerja, terpaksalah merajinkan diri untuk bersiap sebelum bekerja. Huuuu.. Korang mesti tengah golek-golek lagi kan atas katil tu. Mentang-mentang hari ni hari Sabtu. Haaa.. Tengok, aku dah cemburu dah ni. Hahaha. Tak apalah, demi mencari sesuap nasi, aku sanggup bekerja. Eceh. Ayat tak boleh blah betul. Ramai kawan-kawan aku kerja sampai akhir bulan ni. Tapi aku sampai bulan puasa. Haaa.. Tengok, kental tak jiwa dan raga aku? Hahaha. Perasan betullah kau ni, zahirah. Lempang nak? Hoho. Yelah, korang dah banyak duit, bolehlah berhenti kerja. Aku ni dah kayap tau. Duit tak ada. Sedihhhhh ~__~


Hehe. Dah nak pukul 9 pagi dah ni, aku undur diri dulu la ye? Take care korang :)

7 comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said...

selamat bekerja ^^

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/saturday.html

Ahmad Haziq Azlan said...

selamat bekerja~~~~~~~~

Bui Junaidi said...

selamat bekerja
hihihi..*_*

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

selamat bekerja...heee (^^,)

Cik Baju Kurung said...

CBK tag nama awak kat contest ;)

hira said...

thanks semua. hehe :D

hira said...

CBK, thanks a lot! nanti saya buat. jangan risau. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...