Monday, July 4, 2011

Jom Gosip :D

Assalamualaikum. Saje je nak interframe novel remaja yang curi-curi baca sewaktu bekerja sehingga khatam sudah jalan ceritanya. Hahaha. Nampak sangat aku rajin gila bekerja :p



Aku, Dia & Gosip. Uih. Jangan salah sangka. Walaupun aku baca novel ni tak bermakna aku kaki gosip. Karang ada juga kena cepuk nanti. Haha. Serius, novel ni mempunyai banyak pengajaran dan juga tips-tips. Sebagai contoh, tips kurangkan berat badan. Haaa... Macam pakar kesihatan sudah jadinya. Hebat! Hebat!



Nantikan tips-tips sebahagian daripada novel ini :p



Byebye.



Nota kecil : Novel ni bersiri. Ada 3 jilid kalau tak salah. Yang ni no 2 ;D

Pesanan dari penaja : Amalkan hidup sihat untuk kehidupan yang sihat :)

4 comments:

i Pakcik Zharul said...

comel kot cover novel tu !

:) cool lah cursor <3

eintan nurfuzie said...

jalan2 sni bls kunjungan dan follow

hira said...

Pakcik, comel kan? Huhu. Masa mula-mula nampak novel ni pun macam terpikat kejap. Haha. Btw, thanks :)

hira said...

Eintan, thanks a lot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...