Tuesday, July 19, 2011

SEGMEN: KAMI SAYANG TEMAN BLOGGER-TERJAHAN KEDUA

Assalamualaikum. Ni aktiviti kedua ni. Hehe. Berjaya juga aku tadi eh? Huhu. Layan je~ :D


#1

1) Blog simple
2) Header pun lebih kurang macam aku. Simple is better than crowded. Haha


#2


1) Background blog akak kena setting balik sebab dia gerak-gerak.
2) Blink-blink dekat tepi shout box tu macam crowded sikit. Kalau tak letak, lagi ok kot.


#3


1) Blog dah ok. Saya suka kartun-kartun dekat blog akak! Haha
2) Loading lambat sikit. Mungkin ada bloglist ataupun widget dekat sidebar? Cuba kurangkan, insya Allah ringan blog akak umpama kapas. Hehe. Merepek sudah~


#4


1) Header yang kreatif. Lukisan woo.. Buat sendiri eh? Nak juga, boleh? Haha. Minta penampar je aku ni :p
2) Background kena setting juga eh? Jangan bagi gerak-gerak. Hehe


#5


1) Header guna doodle eh? Meh ajar saya meh. Haha. Comel je header akak. Suka! :D
2) Kartun dekat blog akak pun comel. Cemburunya saya ~___~


#6

1) Blog dah comel
2) List Archive tu kena buat scroll baru nampak kemas. Penat mata tengok list panjang sangat. Huhu


Done. Maaf ye kalau ada salah silap, terkecil hati ke, saya minta maaf. Saya tolong kamu semua je ni. Hehe.

13 comments:

Eintan Nurfuzie said...

YEKE..AKAK PUN XTAU..NPE BLOG AKAK JHDIO CM2..AKAK DH UBAH SIKIT BLOG 2...

ninie_azriena said...

check !!
done task 2..
wait for the next task..
congrats !! (n_n)

p/s: tanks sudi jalankan tugasan yang diberikan dgn sempurna..terharu tau -___-

Zahirah said...

kak en, tak apa. try agi eh? insya Allah nanti ok la. huhu. peace! ^___^V

Zahirah said...

ninie, awwww.. thanks a lot! terharu ye? meh meh nak bagi tisu. haha

Zahirah said...

ninie, awwww.. thanks a lot! terharu ye? meh meh nak bagi tisu. haha

najihahfara said...

awak2..tenkiu haha

Zazachan said...

adik diana tu sape?

Zahirah said...

kak najihah, your welcome :)

Zahirah said...

cik zaza, adeh. tersalah pandang kot. haha. sorry sangat-sangat :(

Ked said...

hye hira!! kite segrup ag untuk last segmen ni..
singgah la blog sy untuk bc pantun sy buat awk..
http://dearked.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger_21.html

Zahirah said...

yeye. hehe. thank you :)

Eintan Nurfuzie said...

hye...jom join bloglist cik en plak..sempat lagi ini
PENCARIAN CIK EN DAN BLOG

Zahirah said...

saya dah join la kak en. dah lama dah. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...