Monday, July 18, 2011

Hijau adalah kegemaranku.

*Tak ada kena mengena pun gambar ni. Cuma nak tunjuk, sayalah orang dalam gambar ni. Haha :p Hijau itu menawan ;)*


Assalamualaikum. Maaf kalau dah lama tak taip entry peribadi. Hehe. Pemalas rasanya. Kalau contest, giveaway dan segmen, sangatlah pantas jari-jariku menekan keyboard. Huhu. Kak Najihah, saya dah berjaya julingkan mata saya dengan segmen akak tu. Habis kesemuanya saya terjah. Hebat kan? Huuu.. Selalu aku akan membalas kesemua blogwalking pada waktu malam, iaitu waktu selepas bekerja pada siang hari demi mencari sesuap nasi. Haaaa.. Yelah tu. Haha. Betullah, dah 2 hari kerja sangat banyak sampai sakit belakang dan juga sakit kepala. Tapi bila dah jalan-jalan dalam dunia blog ni, ok je semua tu. Magik tak? :p Kepada semua yang datang terjah-menerjah dan follow me tu, nanti saya datang ke blog anda semua ye. Saya agak sibuk kebelakangan ni. Percayalah~ Hehe.



Done. Byebye.



Nota kecil : Thanks a lot korang sebab sudi datang melawat ke sini dan follow saya. Terharu :'D

12 comments:

safurara said...

aik kata suka hijau.tp blog pink.cane tu.hehehe

Anonymous said...

woot woot :)

hajar said...

saya pun sukan warna hijau... ngeeee.....

cik pip said...

wah..pip xhabis buat terjahan lagi..

cik pip said...

suka hijau gak..lawa..

Zahirah said...

rara : adeh, terkantoi pula. hahaha. hijau no 1. pink no 2 :p

Zahirah said...

hai ayuuuuu~ hehe :D

Zahirah said...

yeke kak hajar? meh give me five~ haha :D

Zahirah said...

cik pip, sila-sila terjah kesemuanya ye? haha. by the way, kita berkongsi warna kegemaran. huuu.. give me five juga! :D

Mr.Superman said...

bju raya kita hijau thn ni :D 1st time ni.

Zahirah said...

wah, saya banyak kali hijau. haha :D

Zahirah said...

wah, saya banyak kali hijau. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...